ב'הארץ' נדהמו: הפובלציסט הבכיר ייעץ למחנה הציוני

    ארי וידר No Comments on ב'הארץ' נדהמו: הפובלציסט הבכיר ייעץ למחנה הציוני
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסרט ששודר עם הצצה למה שהתרחש מאחורי הקלעים במחנה הציוני בזמן מערכת הבחירות חשף רבות על ההתנהלות השלומיאלית של הקמפיין והיעדר יד מכוונת.

    אולם מלבד זאת נחשפו בסרטה של ענת גורן שלל פרטים מטרידים ובהם מה שנחזה כמו שיתוף פעולה לכאורה של עיתונאים בכירים כמו סגן עורך אתר ווינט אמנון מרנדה, עם קמפיין המחנה הציוני.

    חשיפה שכבר עוררה סערה רבתי והביאה אף להשעיית עיתונאי הייתה כשהוכח כי הפובליציסט ספי רכלבסקי מהארץ נצפה מייעץ לקמפיין המחנה הציוני.

    בהארץ טענו כי הופתעו לנוכח הגילוי, זאת ועוד כאשר רכלבסקי כתב רבות על המחנה הציוני ללא גילוי נאות כמתבקש.

    לאחר שידור הסרט הושעה רכלבסקי מהעיתון והעורך אלוף בן ציין כי ראה בחומרה את היעדר הגילוי הנאות מצידו של הפובליציסט הבכיר.

    רכלבסקי עצמו כתב ברשת החברתית תגובה ארוכה בה הוא כתב בין השאר כך: "לא עבדתי בקמפיין הבחירות של המחנה הציוני. לא שימשתי שם בשום תפקיד. לא עבדתי כיועץ בשכר או ללא שכר.

    הוזמנתי בידי חברי ראובן אדלר לבקר אותו וכך עשיתי בימים האחרונים ממש לפני הבחירות. זאת לא הפעם הראשונה שאני מבקר אצל אדלר בקמפיינים ליומיים שלושה. באתי לשם כחבר של אדלר, כחוקר סופר ופובליציסט מעורב שמגע עם הדרמה מועיל לכתיבתו ונותן לו אשנב למתרחש; וכמי ששנים מצביע על סכנת האנטי דמוקרטיה בנתניהו וכותב ופועל בעקביות להחלפתו".



    0 תגובות